الثلاثاء، سبتمبر ٢٣، ٢٠٠٨

احباب .....ولكن

أبكى على الاحباب

دمعى على الخدين

والله يااحباب ايامكم ماانساها

من الصعب جدا ان تفقد فجاة احبابك واقرب الناس اليك

وتبقى وحيدا

دعواتكم فى رمضان

هناك ٧ تعليقات:

اخوان من اجل مصر يقول...

شكرا لك علي اسلوبك الجميل ومدونتك الجميله وفخور باني انا صاحب اول تعليق

أنفاس الصباح يقول...

لن تكونى وحيدة ان شاء الله
وسيبدلك الله حيث تذهبين احبابا
ويظل الاحباب القدامى احباب رغم البعاد
ربنا يوفقك ويعينك وتحققى امانيك
كل رمضان وانت الى الله اقرب

Unknown يقول...

الاء

وحشتيني جدااا جدااااااا

يااارب تكوني بخير ياحبيبة قلبي

التليفون بتاعي باظ من زمان وارقامك ضاعت .. ارجوكي كلميني

بجد هموت واطمن عليكي

ادعيلي

غير معرف يقول...

فقد الاحباب ابكي رسول الله صلي الله عليه وسلم فودع خديجة بالبكاء وعمه بالبكاء وابناءه الاموات بالبكاء وعندما سائله عبد الرحمن بن عوف ارسول الله (يعني ايبكي رسول الله) قال حبيبى الله نعم انها الرحمة "ان العين لتدمع وان القلب ليخشع وانا لفراقك يا ابراهيم (ابنه) لمحزونون ولكن لا نقول الا ما يرضي ربنا انا لله وانا اليه راجعون
جزاك الله خيرا علي كلماتك المعبرة
ابو فاطمة

انا مش معاهم يقول...

ربنا معكم ولن يتركم اعمالكم
تحياتي
سيف الاسلام

Geo Amr يقول...

كل سنة وانتى طيبة الانسان مش هيفقد احبابة مهما حصل لانهم عايشين معاه مش شرط باجسامهم لكن بافعالهم الجميله وحبه ليهم علشان كدة احبانا معانا على طول مهما بعدنا عنهم

آلاء محى يقول...

جزاكم الله خيرا على التعليقات


وناسف على التاخر فى الرد


دعواتكم

 

Made by Lena